1. Postanowienia wstępne:
Poniższe punkty stanowią Regulamin Akademickich Mistrzostw Polski w Szyciu Chirurgicznym Studentów Medycyny
oraz Ogólnopolskiego Forum Kół Naukowych i określają zasady rejestracji, udziału oraz oceniania uczestników Akademickich Mistrzostw Polski w Szyciu Chirurgicznym Studentów Medycyny.
2. Dane organizatora:
Organizatorami Mistrzostw i administratorami bazy danych osobowych uczestników są Uniwersytet Zielonogórski, Wydział Lekarski i Nauk o Zdrowiu, Katedra i Klinika Chirurgii, Traumatologii i Urologii Dziecięcej Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu oraz OnLabel Konsulting z siedzibą we Wrocławiu, ul. Kozia 55/1, 54-104 Wrocław, NIP: 8941210432, REGON 369630028.
Uczestnikami Akademickich Mistrzostw oraz Ogólnopolskiego Forum Kół Naukowych mogą być:
– koła naukowe oraz inne podmioty skupiające studentów medycyny zarejestrowane na podstawie art. 205 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym z 27 lipca 2005 r. (np. koła naukowe; DzU z 2012 r., poz. 572, z późn. zm.);
– stowarzyszenia skupiające studentów medycyny zarejestrowane na podstawie ustawy Prawo o stowarzyszeniach (tekst ujednolicony w DzU z 2015, poz. 1393);
– inne wyraźnie wyodrębnione organizacyjnie podmioty skupiające studentów medycyny (np. redakcje mediów akademickich, organy wykonawcze samorządu studentów); zwane dalej „Uczestnikami”.
Osoby zgłaszające uczestników wyrażają zgodę na zbieranie i przetwarzanie przez Organizatorów danych osobowych na potrzeby przeprowadzenia Mistrzostw oraz Ogólnopolskiego Forum Kół Naukowych.
3. Przebieg Mistrzostw
Część I Mistrzostw służy przedstawieniu regulaminu, zaprezentowaniu drużyn oraz przeprowadzeniu wykładów poświęconym technikom szycia chirurgicznego, które będą stanowiły etapy rywalizacji w II części Mistrzostw.
Część II Mistrzostw to zasadnicza część konkursu:
Każda drużyna musi wykonać zadania, sprawdzające umiejętności teoretyczne zdobyte podczas pierwszego dnia wykładów oraz praktyczne w zakresie:
- Szycia chirurgicznego skóry oraz tkanki podskórnej:
* szew pojedynczy węzełkowy
* szew materacowy pionowy oraz poziomy
* szew śródskórny
* z-plastyka oraz plastyka z przesunięciem płata romboidalnego sposobem Limberga
* opracowanie rany „specjalnej” przygotowanej przez Organizatorów
- Zespolenia przewodu pokarmowego
* jelito cienkie- jelito cienkie koniec do końca oraz bok do boku
* zespolenie dwunastniczo-dwunastnicze typu „karo”.
Przedmiotem konkursu będą tylko wybrane z powyższych zespoleń. Na wykonanie wskazanych przez Jury zadań każda drużyna ma określony czas. Po upływie wyznaczonego czasu Jury ocenia wykonane zadania przyznając punkty.
Na punktację wpływają umiejętność, poprawność, staranność oraz precyzja wykonania zadania.
Szczegółowe kryteria oceny oraz punktacja zostaną określone w oddzielnym regulaminie.
Dodatkowo po ocenie wybranego zespolenia przy użyciu lupy powiększającej Jury wyróżnia najstaranniejsze zespolenie w danej kategorii za co przyznawana jest dodatkowa punktacja bonusowa.
O zwycięstwie decyduje najwyższa ilość punktów. W przypadku takiej samej ilości punktów o kolejności miejsc decyduje Przewodniczący Jury.
4. Jury
Jury Mistrzostw liczy od 3 do 5 osób. Składa się z nauczycieli akademickich, lekarzy praktyków oraz innych osób wskazanych przez Organizatorów.
5. Nadzór przebiegu Mistrzostw
Osoby nadzorujące przebieg mistrzostw mogą udzielać uczestnikom podpowiedzi na temat materiału szewnego najbardziej adekwatnego do wykonania danego zespolenia. Osoby nadzorujące nie mogą pomagać fizycznie w wykonaniu poszczególnych zespoleń.
6. Zgłoszenie udziału w Mistrzostwach
Zgłoszenie udziału w Mistrzostwach może przesłać student uczelni medycznej w imieniu podmiotu, który reprezentuje poprzez stronę internetową - https://ampwszch.pl/rejestracja
Na potrzeby wydarzenia została uruchomiona strona na Facebooku: V Akademickie Mistrzostwa Polski w Szyciu Chirurgicznym/Forum Kół Naukowych. Publikowane na niej będą wszystkie aktualności dotyczące Mistrzostw. Służy ona również do komunikacji pomiędzy uczestnikami, sponsorami i organizatorami. Rejestrując się Uczestnicy wyrażają zgodę na publikację swojego wizerunku na dokumentacji fotograficznej i filmowej z wydarzenia. Zdjęcia i filmy zostaną umieszczone wyłącznie na potrzeby promocji i dokumentacji przebiegu całości konferencji w dniu 24-25 maja 2024 oraz promocji kolejnych wydarzeń z tej serii.
Zgłoszenia są przyjmowane od 8 lutego do 20 maja 2024 r.*
*Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do wcześniejszego zakończenia rejestracji po wyczerpaniu limitu miejsc.
Przy zgłoszeniu Drużyna musi podać następujące dane:
- nazwisko, adres mailowy oraz nr kontaktowy kapitana drużyny
- nazwę instytucji, którą reprezentuje
- nazwiska 4 uczestników, ze wskazaniem Uczelni Medycznych, której są studentami
- rok studiów
Organizatorzy przekazują wszystkie informacje organizacyjne poprzez kapitana drużyny.
W przypadku zbyt dużej ilości chętnych o zakwalifikowaniu do Mistrzostw decyduje kolejność zgłoszeń.
7. Nagrody
Za 3 pierwsze miejsca przyznawane będą nagrody indywidualne oraz grupowe. Każdy uczestnik oraz drużyna otrzymają certyfikat udziału w Mistrzostwach.
8. Postanowienia końcowe
Regulamin jest dostępny na stronie http://ampwszch.pl/regulamin mistrzostw oraz na Facebooku:
V Akademickie Mistrzostwa Polski w Szyciu Chirurgicznym/Ogólnopolskie Forum Kół Naukowych
W przypadku sporów powstałych na tle interpretacji postanowień niniejszego Regulaminu Organizator Konkursu dokonuje wykładni jego postanowień.
Organizator zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w Regulaminie.
♦♦♦
REGULAMIN WYDARZEŃ EDUKACYJNYCH I KONFERENCYJNYCH ORGANIZOWANYCH
PRZEZ OnLabel KONSULTING
§ I
Postanowienia ogólne
1. Niniejszy regulamin określa zasady udziału w wydarzeniach o charakterze edukacyjnym i konferencyjnym organizowanych przez OnLabel Konsulting Małgorzata Sambor-Izraelowicz z siedzibą we Wrocławiu, 54-104 Wrocław, ul. Kozia 55/1, NIP 8941210432, REGON dalej zwany Organizatorem dla jego Uczestników, Sponsorów, Partnerów i Wystawców zwanych dalej Uczestnikami podczas szkoleń, kursów i konferencji zwanych dalej Wydarzeniami.
2. Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w brzmieniu niniejszego regulaminu i zobowiązuje się do jego niezwłocznej publikacji na stronie internetowej https://onlabel.pl
3. Kursy i konferencje, jeśli osobne zapisy (w tym formularz rejestracji) nie stanowią inaczej organizowane przez firmę OnLabel Konsulting przeznaczone są dla lekarzy oraz innych profesjonalistów wykonujących zawód medyczny jako Uczestników wydarzenia, co nie dotyczy osób reprezentujących Partnerów /Wystawców.
§ II
Zgłoszenie udziału
1. Warunkiem wzięcia udziału w Wydarzeniu jest dokonanie rejestracji za pomocą elektronicznego formularza zgłoszeniowego każdorazowo dostępnego na dedykowanej stronie internetowej lub osobiście w miejscu Wydarzenia w recepcji Organizatora, ale tylko jeśli taka opcja zostaje dopuszczona w określonych warunkach rejestracji na dane Wydarzenie i w miarę dostępności miejsc oraz uiszczenie stosownej opłaty w wyznaczonym przez Organizatora terminie.
2. Wypełnienie formularza zgłoszeniowego jest jednoznaczne z zawarciem stosownej umowy z Organizatorem zgodnie z niniejszym Regulaminem. Oznacza to również akceptację postanowień niniejszego Regulaminu, a także przestrzegania przepisów porządkowych oraz wszelkich innych reguł ustalonych przez Organizatora; powoduje również powstanie obowiązku dokonania płatności za zamówiony pakiet uczestnictwa.
3. Zgłoszenia należy dokonać najpóźniej na 7 dni przed planowaną datą Wydarzenia, każdorazowo wskazany zostanie na stronie internetowej Wydarzenia ostatni dzień na możliwą rejestrację.
4. Organizator zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia rejestracji w przypadku wyczerpania się puli dostępnych miejsc, która każdorazowo będzie ogłoszona przed otwarciem rejestracji.
5. Organizator może zwiększyć ilość dostępnych miejsc w zakresie przewidzianym innymi umowami z poddostawcami usług i/lub jeśli będą takie możliwości techniczne i logistyczne.
6. Uczestnik zobowiązuje się do poprawnego oraz zgodnego ze stanem rzeczywistym wypełnienia formularza rejestracyjnego.
7. Rejestrujący ma prawo dokonać zmiany danych osobowych Uczestników, dla których wcześniej dokonał wpisu podczas rejestracji, jednak nie później niż na 7 dni przed zaplanowaną datą wydarzenia.
8. Organizator zastrzega sobie prawo do dysponowania listą Uczestników i publikowania nazw firm Partnerów/Wystawców wraz ze stanowiskami Uczestników biorących udział w wydarzeniu.
9. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w programie Wydarzenia o czym informuje Uczestników za pośrednictwem strony internetowej dedykowanej do wydarzenia.
10. W przypadku, gdy nie zbierze się minimalna grupa Uczestników, na 7 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia Organizator zastrzega sobie prawo do odwołanie lub zmiany terminu, o czym poinformuje Uczestników drogą mailową oraz za pośrednictwem strony internetowej dedykowanego Wydarzenia.
11. Uczestnik wypełniając formularz zgłoszeniowy jest zobligowany do wyrażenia zgody na udostępnienie danych podmiotom trzecim współpracującym z Organizatorem w ramach konkretnego Wydarzenia oraz przesłanie Uczestnikowi środkami komunikacji elektronicznej materiałów dotyczących Wydarzenia. Ponadto, Uczestnik może przy wypełnieniu formularza zgłoszeniowego wyrazić chęć i zgodę na przesyłanie środkami komunikacji elektronicznej dodatkowej informacji handlowej bądź marketingowej. Osoba, która chce taką zgodę cofnąć, zobowiązana jest do pisemnego poinformowania Organizatora o takiej decyzji za pomocą poczty elektronicznej na adres: biuro@onlabel.pl
12. Po zakończeniu rejestracji wysyłana jest informacja za pomocą poczty elektronicznej będącą potwierdzeniem udziału w Wydarzeniu.
§ III
Płatności
1. Uczestnik jest zobowiązany do dokonania opłaty związanej z udziałem w Wydarzeniu w terminie maksymalnie 7 dni zgodnie z cennikiem podanym podczas rejestracji na stronie internetowej Wydarzenia w dniu zgłoszenia.
2. Za uczestnictwo w Wydarzeniu można zapłacić przelewem na konto podane po dokonaniu rejestracji elektronicznej lub za pośrednictwem platformy płatniczej, jeśli taki sposób został udostępniony do wyboru dla osób rejestrujących się na dane Wydarzenie.
3. Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
4. Uczestnik dokonując rejestracji akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Organizatora.
5. Dokonanie wszystkich płatności w wymaganych niniejszym Regulaminem terminach jest warunkiem uczestnictwa w Wydarzeniu.
§ IV
Rezygnacja z uczestnictwa
1. Uczestnik ma prawo do rezygnacji z udziału w Wydarzeniu i uzyskania zwrotu opłaty rejestracyjnej natomiast procentowa wartość zwrotu zależy od rodzaju Wydarzenia i jest inna w przypadku kursów praktycznych i inna w przypadku pozostałych Wydarzeń.
2. W przypadku kursów praktycznych (w tym 360tospine):
- w przypadku zgłoszenia rezygnacji do 30 dnia kalendarzowego (włącznie), przed wyznaczoną datą Szkolenia, Uczestnik otrzyma zwrot 100 % opłaty rejestracyjnej, wpłaconej na konto Organizatora pomniejszonej o 100,00 zł (sto złotych 00/100) kosztów manipulacyjnych,
- w przypadku zgłoszenia rezygnacji między 15 a 29 dniem kalendarzowym przed datą Wydarzenia, Uczestnik otrzyma zwrot 50 % opłaty rejestracyjnej, wpłaconej na konto Organizatora,
- w przypadku zgłoszenia rezygnacji na 14 dni kalendarzowych lub mniej przed datą Wydarzenia, Uczestnik nie otrzyma zwrotu.
3. w przypadku braku uczestnictwa w Wydarzeniu i niepoinformowaniu o tym Organizatora zgodnie z zasadami wskazanymi w niniejszym paragrafie, Uczestnik jest zobowiązany do zapłaty pełnej kwoty opłaty związanej z udziałem w Wydarzeniu zgodnie z obowiązującym przy zgłoszeniu cennikiem.
4. W przypadku pozostałych Wydarzeń:
- w przypadku zgłoszenia rezygnacji do 30 dnia kalendarzowego (włącznie), przed wyznaczoną datą Szkolenia, Uczestnik otrzyma zwrot 100 % opłaty rejestracyjnej, wpłaconej na konto Organizatora pomniejszonej o 100,00 zł (sto złotych 00/100) kosztów manipulacyjnych,
- w przypadku zgłoszenia rezygnacji między 8 a 29 dniem kalendarzowym przed datą Wydarzenia, Uczestnik otrzyma zwrot 50 % opłaty rejestracyjnej, wpłaconej na konto Organizatora,
- w przypadku zgłoszenia rezygnacji na 7 dni kalendarzowych przed datą Wydarzenia, Uczestnik nie otrzyma zwrotu,
5. w przypadku braku uczestnictwa w Wydarzeniu i niepoinformowaniu o tym Organizatora zgodnie z zasadami wskazanymi w niniejszym paragrafie, Uczestnik jest zobowiązany do zapłaty pełnej kwoty opłaty związanej z udziałem w Wydarzeniu zgodnie z obowiązującym przy zgłoszeniu cennikiem.
6. Zgłoszenia rezygnacji należy dokonać na adres poczty elektronicznej biuro@onlabel.pl.
7. Wykreślenie z listy uczestników następuje niezwłocznie po przesłaniu potwierdzenia ze strony Organizatora.
8. Wyłączenie prawa odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość. Zgodnie z art. 38 pkt 12 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta- prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Uczestnikom Wydarzeń organizowanych i objętych niniejszym Regulaminem.
§ V
Reklamacje
1. Wszelkie reklamacje powinny być zgłaszane za pośrednictwem poczty elektronicznej w terminie 7 dni od daty zakończenia Wydarzenia na adres:biuro@onlabel.pl.
2. Po upływie tego terminu reklamacje do Organizatora nie będą rozpatrywane.
3. Reklamacje Organizator rozpatruje w ciągu 14 dni roboczych od momentu jej otrzymania.
4. W przypadku konieczności wydłużenia terminu wskazanego w ust. 2 Organizator poinformuje o tym podmiot składający reklamację, jednocześnie wyznaczając nowy termin na rozpatrzenie reklamacji.
5. Podmiot składający reklamację zostanie poinformowany o sposobie rozpatrzenia reklamacji w formie elektronicznej na adres, z którego zgłosił reklamację.
§ VI
Ochrona danych osobowych
1. Dane osobowe Uczestników przechowywane są w czasie korzystania z serwisu oraz po tym terminie w zakresie niezbędnym do rozliczenia transakcji oraz dochodzenia roszczeń z tytułu płatności.
2. Za zgodą Uczestników zebranych danych osobowych informacje mogą być gromadzone w jednej lub wielu bazach danych bezpośrednio lub pośrednio utrzymywanych przez Organizatora oraz Partnerów współpracujących z Organizatorem w ramach konkretnego Szkolenia.
3. Organizator podejmuje wszelkie stosowne środki bezpieczeństwa zgodne z powszechnie przyjętymi zasadami i prawem powszechnie obowiązującym służącymi ochronie poufności informacji.
4. Osobie udostępniającej danej przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody (w tym prawo żądania usunięcia danych) w dowolnym momencie. Zgodę można cofnąć (oraz inne oświadczenia) składając oświadczenie do Organizatora za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@onlabel.pl
5. Dane mogą być udostępnione podmiotom, którym Organizator zleca wykonanie usług w imieniu i na swoją rzecz.
§ VII
Odpowiedzialność Uczestników
1. Uczestnicy i są zobowiązani zapoznać się z niniejszym Regulaminem.
2. Podczas Szkoleń Organizator może sporządzać dokumentację fotograficzną oraz utrwalić ich przebieg za pomocą środków utrwalających obraz i dźwięk dla celów własnych, w tym celów promocyjnych.
3. Uczestnictwo w Szkoleniach jest połączone z wyrażeniem zgody na wykorzystywanie wizerunku każdego z Uczestników, w materiałach informacyjnych i promocyjnych Organizatora. Zgodę, o której mowa w zdaniu poprzednim można cofnąć najpóźniej pierwszego dnia po zakończeniu Wydarzenia za pomocą oświadczenia skierowanego do Organizatora za pomocą poczty elektronicznej na adres: biuro@onlabel.pl
§ VIII
Postanowienia końcowe
1. Koszt przejazdu na Wydarzenia Uczestnik pokrywa we własnym zakresie.
2. Organizator zastrzega sobie prawo – w przypadku zaistnienia okoliczności od niego niezależnych – do odwołania lub przełożenia Wydarzenia.
3. Wydarzenie ma charakter zamknięty i nie stanowi imprezy masowej w rozumieniu Ustawy z dnia 23 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U.2022 poz. 1466 ze zm.)
4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Uczestników, które mogą zostać zgubione, zniszczone podczas Wydarzenia.
5. Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie zniszczenia na terenie odbywania się Wydarzenia oraz we wszystkich obiektach objętych jakimkolwiek działaniem podczas Wydarzenia w tym w hotelach i innych miejscach zakwaterowania.
6. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego.
7. Akceptacja Regulaminu Szkolenia stanowi jednoczesną zgodę z polityką prywatności serwisów internetowych Organizatora.
8. Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany niniejszego regulaminu w każdym czasie, o czym poinformuje na swojej stronie internetowej onlabel.pl i/lub na stronie internetowej konkretnego Wydarzenia.
9. Regulamin obowiązujący to ten określony na dzień odbywania się Wydarzenia, a jeśli zmiany nastąpią już po potwierdzeniu przez Organizatora zgłoszenia przez Uczestnika warunkiem udziału w Wydarzeniu będzie ponowne pisemne zaakceptowanie obowiązującego Regulaminu w recepcji Wydarzenia na miejscu Wydarzenia.
10. Zapisy niniejszego Regulaminu obowiązują wszystkich Uczestników Wydarzenia oraz stanowią integralną część zgłoszenia udziału w Wydarzeniu.
11. W przypadku udziału w kursie praktycznym na preparatach kadawerowych warunkiem koniecznym ostatecznego udziału w kursie jest akceptacja regulaminu oraz warunków pracy i BHP na miejscu Wydarzenia.
12. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.02.2023 roku.
KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA USTAWY O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH:
Informujemy zgodnie z art. 13 ust. 1 lit a RODO, że administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z organizacją wydarzenia edukacyjno-konferencyjnego rozumianego jako kursu, sympozjum, konferencji, zjazdu, kongresu jest firma OnLabel Konsulting z siedzibą we Wrocławiu przy ulicy Koziej 55/1, 54-104. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym możecie się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych za pomocą poczty elektronicznej poprzez adres: biuro@onlabel.pl (art. 13 ust. 1 lit b RODO).
Zbierane dane osobowe przetwarzane są w celu organizacji Państwa udziału w wydarzeniu, weryfikacji obecności, rozliczenia opłaty związanej z uczestnictwem, wydruku identyfikatorów oraz certyfikatów udziału (art. 13 ust. 1 lit c RODO). Podanie danych osobowych jest wymagane dla zapewnienia udziału w konferencji. Konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości wzięcia udziału w konferencji. Podanie danych wymaganych do wystawienia faktury VAT jest wymogiem prawnym dla prawidłowego wystawienia faktury. Konsekwencją niepodania tych danych jest brak możliwości wystawienia Państwu faktury VAT. art. 13 ust. 2 lit e
Odbiorcami Państwa danych osobowych są podmioty świadczące dla administratora usługi w oparciu o umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, to jest: drukarnia przygotowująca certyfikaty, zewnętrzna obsługa księgowa, hotel, osoby świadczące usługi w zakresie rejestracji na konferencję na podstawie stosownej i ograniczonej czasowo umowy. art. 13 ust. 1 lit e RODO
Państwa dane będą przechowywane przez nas bezterminowo. W każdej chwili przysługuje Panu/Pani prawo do cofnięcia zgody (art. 13 ust. 2 lit a RODO). Zgodnie z art. 13 ust. 2 lit b RODO przysługuje Państwu prawo żądania: dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie danych osobowych bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem (art. 13 ust. 2 lit c RODO)